-
Věrnostní program:
produkt se POČÍTÁ do VP
Přihlašte se pro zobrazení Vaší slevy - Dostupnost: Skladem > 100 ks
- Doručení k vám: Pondělí, 25.8.2025
- Výrobce: Eurosol
- Model: DS0004
- EAN: 4034256030012
Dostupné možnosti




EUROSOL DIESEL-SYSTEM je víceúčelové aditivum do nafty, které udržuje výkon naftového motoru na vysoké úrovni a prodlužuje životnost životně důležitých částí motoru. Produkty Eurosol jsou špičkové německé produkty, který jsou již 30 let prodávány a pravidelně upravovány podle aktuálních paliv či olejů na trhu.
Čistý motor = nižší spotřeba, snížení emisí, tišší chod motoru a lepší výkon!
K nežádoucí kontaminaci motorové nafty dochází buď v důsledku míchání paliv z různých zdrojů, nebo v důsledku zbytků paliva v přepravních a skladovacích nádržích.
Nečistoty v palivu znesnadní nebo znemožní nastartování motoru, motor nebude reagovat a produkovat příliš malý výkon v poměru ke spotřebě paliva. Pro řidiče to znamená silnější tlak na plynový pedál, značnou spotřebu paliva, vysoké emise a vyšší náklady.
Voda je nejběžnější nežádoucí sloučeninou v motorové naftě. V systému se chová jako houba a absorbuje nečistoty.
Nečistoty se do palivové nádrže vnášejí při každém tankování, což umožňuje jejich hromadění v celém systému.
Při nízkých teplotách se parafín začíná oddělovat od paliva.
Eurosol trvale čistí komponenty a přitom není agresivní vůči materiálům, což je výhoda oproti konkurenčním produktům. Odstraněním nečistot z paliva a jeho vstřikovacích složek bude spalování dokonalejší.
Zlepšuje výkon vznětových motorů při studeném startu. Zabraňuje opotřebení součástí v systému přívodu paliva a vstřikování. Zlepšení kvality paliva je v souladu s normami DIN EN 590 a RME, jakož i s předepsanými limitními hodnotami výfukových plynů v článcích 47a a 47b německého zákona o registraci vozidel.
Úplné spalování závisí na kvalitě paliva, optimálním množství vstřikovaného paliva a rozstřiku paliva ve válci.
Nedokonalé spalování paliva kromě zvýšené spotřeby způsobuje razantní nárůst emisí nespálených uhlovodíků, CO2, NOx, pevných částic a dalších látek, které dále zatěžují výfukový systém: EGR ventil, filtr pevných částic (DPF/FAP) a katalyzátor.
Z ekonomických důvodů je většina motorové nafty vyráběna způsobem, který splňuje minimální požadavky normy (EN 590, SIST EN 590). To však neznamená, že palivo dosáhne optimální účinnosti.
Klíčovým momentem, ve kterém vstupuje do hry kvalita paliva a čistota vstřikovačů a válců, je atomizace paliva do válce.
Kvůli opatřením na ochranu životního prostředí jsou moderní dieselové motory tlumené, což způsobuje hromadění sazí v systému.
Eurosol DIZEL, aditivum do nafty, s řetězovými efekty, které začínají v nádrži, pokračují ve válci a končí ve výfukovém systému, dosahuje optimálního spalování paliva, zlepšuje výkon motoru a odstraňuje mnoho problémů.
Při stejném množství paliva bude motor produkovat více výkonu a méně škodlivých emisí. Spotřeba paliva se sníží až o 7 % (údaje výrobce). Zlepšený chod bude mít za následek menší hluk vznětového motoru. Lepší spalování snižuje množství výfukových plynů černého kouře.
Saze a popel se hromadí v potrubí a ve filtru pevných částic. Ta je způsobena spalováním přísad nebo nečistot v palivu. Na rozdíl od sazí se popel při regeneraci nespaluje, takže se hromadí ve filtru pevných částic a časem jej ucpává.
Podíl výfukových plynů vrácených do spalování přes EGR ventil u dieselových motorů je až 50 %, což silně zatěžuje motor sazemi.
Je to poslední, nejvíce namáhaná a nejnáchylnější část výfukového systému. Množství sazí a popela, které se v něm hromadí, závisí na účinnosti celého systému.
Bylo prokázáno, že částice (PPM) představují významné riziko pro lidské zdraví, zvyšují riziko plicních onemocnění, rakoviny a poškození kardiovaskulárního a nervového systému.
Kvalita spalování paliva se odráží v životnosti komponent výfukového systému. Kromě efektivního spalování paliva, jehož výsledkem je méně sazí a popela ve výfukovém systému, má aditivum Eurosol DIZEL vliv také na komponenty výfukového systému a odbourává saze a popel.
Aditivum Eurosol DIZEL se přidává do nádrže během každého servisního intervalu.
Použití je vhodné pro všechny dieselové motory.
Obsah dózy 400 ml vystačí na 150 litrů paliva.
U starších vozidel se doporučuje použít jednu plechovku a u moderních vznětových motorů tři plechovky během každého servisního intervalu.